torsdag den 17. februar 2011

Saa er det snart tid til ferie..............

5 uger gaar godt nok hurtigt. Jeg synes naesten lige jeg er kommet til New Zealand og synes slet ikke jeg er klar til at tage fra Massey. Det har vaeret 5 virkelig gode uger, og jeg har moedt en masse dejlige mennesker og faaet lavet mange, mange analyser. Det bliver dejligt ogsaa at faa ordentlig tid til at kigge lidt mere paa resulteterne, men det maa blive til marts, naar jeg er hjemme igen.



For jeg har heldigvis 2 ugers ferie startende fra i eftermiddag, saa derfor skal jeg ikke helt tage afsked med dette dejlige land endnu. Jeg har set en del af nordoen i weekenderne, saa i morgen gaar turen til sydoen, hvor jeg skal rejse rundt i 14 dage, inden jeg hopper paa flyveren til Danmark. Jeg glaeder mig til ferien, men jeg glaeder mig ogsaa til at komme hjem til alle jer derhjemme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar